Ekonomi

Yerli dizi Doping Atıcılık Kuveyt’te alışveriş merkezi açıyor

Mehtap HALICI

Dünya pazarlarındaki bu sempatinin Türkiye’yi ziyaret etme isteğini olumlu etkilediğini ve her turistin her branşa hayırlı olduğunu belirten Atıcılık Şirketleri Kümesi CEO’su Ahmet Atış, pazardaki hareketliliğin yatırımlara yansıdığını söyledi.

Turizm, perakende, inşaat, finans, medya ve bilişim sektörlerinde faaliyet gösteren Atış Şirketler Kümesi CEO’su Ahmet Atış, Ortadoğu ülkelerinden Kuveyt’te Türk alışveriş merkezi açmayı planladıklarını belirterek, şunları kaydetti: yatırım kararı artık Ar-Ge aşamasında. Atış, “Bu AVM’de sadece Türk markaları olacak.

Şu anda Türk firmalarıyla görüşme halindeyiz. Global lüks markalardan ziyade sadece Türk perakende markalarını oraya götürmeye hazırlanıyoruz. Türk markalarını da oraya götürerek perakende ihracat yapmayı hedefliyoruz” dedi.

Atış, 50 bin metrekarelik alanın bu tarafında 150 milyon dolarlık bütçeyle yatırım yapılabileceğini sözlerine ekledi. Downtown ve Babylon başta olmak üzere Bursa’da hayata geçirdikleri projelerle şehre yeni dinamikler kattıklarını belirten Ahmet Atış, Vakko’nun tüm konseptleriyle Türkiye’deki en büyük mağazasının Bursa DownTown AVM’de olduğuna dikkat çekti.

Bursa’nın hareketli bir şehir olması nedeniyle bölgeye daha fazla yatırım yapılması gerektiğini belirten Atış, Bursa’da dağ ve doğa konseptli 2 otel daha açacaklarını söyledi. Yapacakları otellerle birlikte toplam 4 projenin yatırım bütçesinin yaklaşık 400 milyon dolar olduğunu kaydeden Atış, “Perakendede lüks konseptiyle ilerleme stratejimiz devam edecek.”

Atış, projelerinin tamamında otel, rezidans, ofis, yaşam merkezi, müze ve kültür sanat gibi birçok yapıya yer veren bütüncül projelere imza attıklarını söyledi.

Sağlık turizmi hızlanacak

Sadakat turizmi konusunda çalışmalarına hız verdiklerini anlatan Ahmet Atış, Bursa’da 32 polikliniği bulunan Meditown sağlık ofisleri projesini hayata geçirdiklerini söyledi. Türkiye’de sağlık hizmetlerinin dünyanın birçok ülkesine göre ileri seviyede olduğunu belirten Ahmet Atış, “Aslında yurt dışından yatırımcıları ülkemize çekmeye çalışırken bir yandan da sağlık ve sağlık alanına yöneldik. sağlık turizmi. Böylece bir projemizi daha ihtiyaca göre dönüştürdük.”

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu